Results 1 to 4 of 4

Thread: Newbie Introduction

Hybrid View

Beginning Trainer

Default Newbie Introduction

Hello Fellas i am a newbie here from Sweden i am a a professional carpenter and father of 2 kids the forum looks cool to me..

Jag heter Johan och som vanligt är det lättare att skriva OM MIG i en liten ruta än att introducera mig personligen. På min fritid älskar jag att resa och surfa. Jag har varit i många olika delar av världen för att se olika kulturer. I första hand ska det vara roligt är mit motto. Jag lyssnar på popmusik och min drömbil är Mercedes-Benz S CLASS. Nyligen startade jag mitt företag som säljer Lantlig Heminredning i Stockholm. Min favoritsport är rugby och mitt favoritlag är Sydney Hawks. Nyligen har jag börjat leta sajter om inredning och jag hittade en ny sida som har produkter i Fransk Lantlig Stil, Lantlig Stil och Lantlig Inredning. Om du är nyfiken och sugen på denna typ av sidor så kolla in detta:http://lavendeldockor.se/lantlig-inr...g-heminredning
    Last edited by jonaslundberg; 11-06-2012 at 12:48 AM.

Defenestration is imminent pichubro's Avatar

Hello.

The One and Only trixie's Avatar

Hi! Welcome to PD.
    Originally made by LM:

~ I have said nothing because there is nothing I can say that would describe how I feel as perfectly as you deserve it. -- Kyle Schmidt ~

~Silence is one of the hardest arguments to refute. -- Josh Billings ~

* dragon_berry**Fallen_Wings*

New-born Eevee Eevee's Avatar

Hai~